Гадуем маленькіх беларусак і беларусаў

Дзіцячы садок па сістэме Мантэcоры. Мінск, вул. Авангардная, 27
Наш клуб
Дзіцячы клуб Зорачкі – гэта творчая, навучальная прастора створаная прафесіяналамі для дзетак ад 1 года і да школы.

На працягу дня дзеці займаюцца па спецыяльна распрацаванай праграме, якая ўключае як практычныя заняткі, так і спорт, вольны час, ежу і сон.

Наш адукацыйны працэс пабудаваны так, што ў кожнага дзіценка ёсць магчымасць для яго індывідуальнага развіцця. У нас дзеці вучацца быць незалежнымі ў побыце і ў соцыуму, а прафесіянальныя настаўнікі суправаджаюць развіццё кожнага, як асобы.
Як мы працуем
Найлепшыя педагогі
«Дапамажыце мне зрабіць гэта самастойна!» - гэта дэвізам педагогікі Мантэссоры ва ўсім свеце. Абавязак настаўніка суправаджаць дзіцяці ў яго ўнікальным ладзе жыцця і ствараць магчымасці прытрымлівацца яго ці яе асабістага плана.

Нашыя педагогі назіраюць і дакументуюць як развіццё дзіцяці так і ход навучання. Яны актыўныя, калі сапраўды патрэбная дапамога, і яны «адступаюць», калі дзіця самайстойна можа выканаць задачу. Дзіця не турбуецца, нават калі памыляецца. Настаўнікі падтрымліваюць і разумеюць як важна дзіценку часам пабыць у самоце і паназіраць за іншымі дзецьмі- гэта таксама частка адукацыйнага працэсу. Наяўнасць спакойнага настаўніка, які заўсёды і імгненна дасяжны, калі ў дзіцяці ёсць тыя ці іншыя пытанні, робіць дзяцей бестурботнымі і ўпэўненнымі.

Мы штодня супрацоўнічаем са спецыялістамі розных сектараў, абменьваемся досведам у замежных краінах, і мы заўсёды працягваем вучыцца і паглыбяць веды.
Індывідуальны падыход
Навучанне – гэта вельмі індывідуальны працэс, які доўжыцца на працягу ўсяго жыцця і уключае фізічнае, разумовае, сацыяльнае і інтэлектуальнае развіццё чалавека. Каб адсочваць развіццё, мы пісьмова дакументуем працэс навучання дзіцяці, адсочваючы мову дзіцяці, пазнавальныя здольнасці, рухацельныя і сацыяльныя навыкі. Гэтыя назіранні за развіццём дзіцяці, навучаннем і гульнявымі працэсамі зʼяўляюцца падмуркам як нашых гутарак з бацькамі, так і далейшай асабістай працы з кожным дзіцем.

Разам з дзецьмі мы ствараем тэчку з самаробнымі сшыткамі. У іх прадстаўлены малюнкі, самаробныя кнігі па розных тэмах (напрыклад па матэматыцы і іншых навуках), першыя літары і словы, прачытаныя і напісаныя, а таксама больш буйныя самазанятасці і выкананая праектная праца.
Рознаўзроставыя групы
Марыя Мантэсоры адзначыла, што дзеці, якія займаюцца ў змешанай узроставай групе, вельмі таварыскія, сацыяльна актыўныя і адказныя людзі. Бо менавіта ў дзяцей рознага ўзросту, ёсць шанец вучыцца так шмат адзін ад аднаго. Дзеці не сканцэнтраваны выключна на адной ролі, што карысна ў фарміраванні іх асобы, і максімальна набліжаны да рэальнага соцыуму. Такім чынам знікае патрэба быць ва ўсім першым, канкурэнцыя паміж аднагодкамі, скарачаецца, праблемы, характэрныя для групы аднагодак ў нас амаль не з'яўляюцца.
Інклюзія і ўдзел бацькоў
Кожны чалавек унікальны, і гэта аснова для жыцця. Мы хочам, каб гэта разнастайнасць жыла разам. Інклюзія для нас, гэта ня толькі інтэграцыя дзетак ў групу, але і падрыхтоўка дзяцей з асаблівасцямі развіцця да звычайнага жыцця ў соцыуме.

У кожнага з нас ёсць свае моцныя і слабыя бакі. Мы верым ва ўсіх дзетак, што яны хочуць і могуць вучыцца. Наша задача як дзіцячага клуба – знайсці спосаб падтрымаць гэтае жаданне ў дзяцей.

Шчыльнае супрацоўніцтва паміж бацькамі і настаўнікамі, якое мы практыкуем, забяспечвае лепшае развіццё дзіцяці. Гэта таксама патрабуе індывідуальнага падыходу да дзяцінства і навучанню на аснове сям'і. Калі меркаванні бацькоў і настаўнікаў адрозніваюцца па нейкіх пытаннях, працэсы развіцця дзіцяці і навучання парушаюцца. Бацькоўскі ўдзел і цікавасць зʼяўляюцца неадʼемнай умовай нашай педагагічнай канцэпцыі.
Праца – гэта дзейнасць, якая выцякае з уласных інтарэсаў дзіцяці. У падрыхтаваным асяроддзі ў кожнага ёсць магчымасць знайсці цікавыя рэчы. І калі ў дзіцяці ёсць магчымасць такім самастойна выбраць занятак, то гэта будзе суправаджацца глыбокай цікавасцю і канцэнтрацыяй, прынясе задавальненне.

А калі дзіця падпарадкоўваецца толькі падручнікам ці жаданням дарослых, яно хутка стамляецца і ўсе меньш і меньш хоча да звяртацца да заняткаў. Такія дзеянні дарослага шкодныя для дзіцяці, бо гэта падрывае жаданне дзіцяці працаваць.
Нашыя заняткі
Мова і чытанне
Усе нашыя заняткі праходзяць на роднай мове, і нават тыя дзеткі, што яшчэ не валодаюць беларускай, даволі хутка засвойваюць яе пачынаюць карыстацца ў штодзенным жыцці. У нашым садочку дзеткі павялічваюць свой слоўнікавы запас, засвойваюць чытанне, пісьмо, ствараюць свае першыя сшыткі і кнігі.
Матэматыка
У садочку дзеці атрымліваюць першыя веды па матэматыцы у гульнях і на практыцы. Вывучаюць геаметрычныя фігуры, вучацца лічыць, складаць, адымаць, памнажаць і дзяліць!
Навука аб сусвеце
Мы даем дзеткам пачатковыя веды па геаграфіі, гісторыі, біялогіі фізіцы і хіміі. Як створаны гэты свет? Якая ўзаемасувязь у рэчаў і прыродных з'яваў? Шукаем адказы разам!
Мастацтва
Дзеткі штодзень ствараеюць мастацкія творы у розных тэхніках малявання, аплікацыі, лепкі. Мы заўседы выкарыстоўваем экалагічныя і прыродныя матэрыялы.
Ангельская мова
У нашым дзіцячым клубе мы ладзім білінгвістычныя заняткі на беларускай і ангельскай мовах.
Музыка і рытміка
Для нашых дзетак мы распрацавалі музычную праграмму на роднай мове! Разам спяваем па-беларуску, слухаем фальклорную і сучасную музыкі і канешне- танчым!
Беларускі дзень
Мы распрацавалі праграмму для дзетак пра нашу любімую Беларусь. Яе гісторыю, краявіды, жывельны і раслінны свет, вопратку, музыку! Мы вучым дзяцей любіць і шанаваць сваю радзіму
Арт-тэрапія
Заняткі, якія дапамагаюць дзецям прыслухоўвацца да сябе, сваіх пачуццяў, выказваць іх, прэзентаваць сваю працу усім і адчуваць сябе прынятым і моцным. І таксама дапамагае нам,настаўнікам і бацькам лепш разумець нашых маленькіх зорачак
Спорт і актыўнасці
Штодня мы займаемся з дзеткамі фізкультурай, гімнастыкай па методыцы «мяккай школы», шмат актыўнічаем на адкрытым паветры і на лазілках.
Свежае паветра
На шпацыру мы дазваляем дзеткам даследаваць наваколле. Хадзіць па лужынах? Можна! Корпацца ў брудзе? Да калі ласка! Толькі практычным шляхам і назіраннем за прыродай даюцца веды і канешне асалода ад працэсу. Час ад часу мы арганізуем паходы каб больш назіраць за зменамі навакольнага свету.
Біблія
Гэты курс заснаваны на дабрачыннасцях. Тут мы гутарым пра павагу да бацькоў, любоў да ўсяго жывога, адказнасць, міласэрнасць і смеласць. Як нам, людзям, жыць на Зямлі, пакідаючы за сабой толькі добры след.
Кулінарыя
Мы гатуем разам з дзеткамі ў спецыяльна абсталяванай кухні!
Кулінарыя дапамагае дзеткам развіваць самастойнасць і ўпэўненасць у сабе. Дапамагае на практыцы зацвердзіць веды па матэматыцы і маўленню. Дзеткі атрымліваюць навыкі, якія ім дапамагаюць у штодзённым жыцці.
Водгукі нашых наведвальнікаў
Па словах Мары Мантэсоры, сапраўдная і ўнутраная свабода не можа быць дадзена або заваяваная чалавекам, яе можна стварыць толькі самастойна – як частку асобы. Імкненне дзяцей да незалежнасці ўсе больш і больш, зʼяўляецца асноўнай умовай і адпраўным пунктам. Замест умешвання і абмежаванняў дзіця мае патрэбу ў свабодзе, падтрымцы і павазе да ўнутранага плана развіцця. Па словах Мантэсоры, гэты клопат пра дзіця павінны быць атрыманы з самага маленства.
Наша каманда
Мантэсоры педагог, якая кіруе дзіцячым клубам, а таксама выкладае дзеткам тэатр і кулінарыю.
Ася Смаляк
Мантэсоры педагог, распрацоўшчык аўтарскай інклюзіўнай праграмы, выкладае дзеткам арт-тэрапію, беларускі дзень, мастацтва і навуку аб сусвеце.
Кацярына Гарэцкая
Мантэсоры педагог, выкладае дзеткам занятак "Адпаведна Бібліі".
Юля Шырокая
Настаўніца па музыцы, кіраўнік дзіцячага хору, рыхтуе дзетак да школы.
Вольга Шыкiна
Ідзе запіс у групы!
Дзіцячы клуб Зорачкі

Мінск, вул. Авангардная, 27
zorachki.by@gmail.com
+375 29 2474446
© 2018 Дзіцячы клуб Зорачкі
Made on
Tilda